preloader
next

The belly rules the mind

Online marketing voor chef-kok Sofie Dumont.

The belly rules the mind

In samenwerking met strategy & trend agency Stockmanverstraete werkten we een social media advertentiecampagne uit die de nieuwe website van chef-kok Sofie Dumont in de kijker zet. Sofie Dumont leeft van en voor haar passie: lekker gezond eten en heerlijke tafelmomenten - en die boodschap deelden wij maar al te graag.

Twee weken lang zorgden we met het aangeleverde beeldmateriaal voor een boeiende mix van boosted Facebookposts, advertenties op Facebook en Instagram en e-mailmarketing. We promootten een algemene post over de nieuwe website en enkele posts die je informeerden over wat je precies mag verwachten: how to video’s, specifieke gerechten voor baby’s, peuters, kleuters en kids, recepten voor grote levensgenieters zoals haar - stilaan - legendarische hangover-pasta

Op basis van de huisstijl van Elvira Delanote creëerden we een mailingtemplate in MailChimp. We stuurden de mailing uit naar twee verschillende doelgroepen en zetten een Facebook remarketingcampagne op. De nieuwe website van Sofie Dumont ging als een lopend vuurtje en daar zijn we trots op.  

The belly rules the mind
The belly rules the mind
  • Digitale marketing
Contacteer ons